Persil

Ocenění

Superbrand
Persil byl vybrán mezi více než 1000 nominovaných značek jako jedna superznačka německé ceny Superbrands za léta 2014/2015. Toto zvláštní ocenění získávají jen nejlepší a nejsilnější produkty a firemní značky.

Top-Marke
Persil získal ocenění „Top-Marke 2008“ (Top značka) v kategorii prostředků na praní, které udělují „potravinové“ noviny „Lebensmittel Zeitung“ a uznávaný ústav pro průzkum trhu GfK.

Ocenění

Vítězná inovace
Megaperly Persil Megaperls® se svou recepturou proti šednutí byly v roce 2007 jmenovány nejúspěšnější inovací v kategorii pracích prostředků novinami „Lebensmittel Praxis“ a dostaly se mezi prvních 10 nejúspěšnějších inovací ve všech kategoriích potravinářského zboží.

Nejdůvěryhodnější značka
Po šestnácté v řadě byl Persil jmenovaný nejdůvěryhodnější značkou ve své kategorii v největší evropské spotřebitelské studii, kterou provedl časopis „Reader’s Digest“.